Statystyka

wtorek, 11 czerwca 2013

Rozdział Dziewiąty!

Następnego ranka kiedy się obudziłem obok mnie nie było Abigail, w pokoju było pusto. Wstałem poszedłem wziąć prysznic i sie ubrałem. Poszedłem na śniadanie była tam tylko moja mama zapytałem jej
- mamo, wiesz może gdzie jest Abigail?
- poszła do domu się przebrać bo dzwoniła do niej Carly i mówiła że za godzinę macie być w wytwórni bo ma jakieś wieści do was. Miałam zaraz iść Cie budzić.
- o kurdę, to nie zdążę nic zrobić. - powiedziałem.
- spokojnie, przecież masz godzinę. Abigail kazała przekazać że wszyscy będą na Ciebie już czekać na miejscu i ona też.
- dobrze, to ja lecę szybko się przebrać i zaraz zjem coś na szybko.
Pobiegłem do swojego pokoju i szybko się przebrałem w jakieś lepsze wyjściowe ciuchy i wróciłem zjeść coś. Szybko zjadłem płatki po czym dałem całusa mamie na pożegnanie i ze szafki wziąłem kluczyki do samochodu i pojechałem do wytwórni zobaczyć o co chodzi. Dzisiaj były straszne korki byłem tak zdenerwowany że znów się spóźnię, ale udało się po trzydziestu minutach byłem już na miejscu. Do spotkania zostało jeszcze dziesięć minut więc spokojnie wszedłem do środka, a w holu na kanapach siedzieli Abigail, Demi, Elena, Jon, Mat i Tyler. Podszedłem do nich przywitałem się i usiadłem i zapytałem
- skąd te nagłe spotkanie? Stało się coś?
Demi odpowiedziała
- Carly ma dla nas jakąś niespodziankę, ale przez telefon nie chciała nam nic powiedzieć.
Byłem ciekaw o co może chodzić jednak nic mi nie przychodziło do głowy. Czekaliśmy za Carly jeszcze jakąś chwilę i w między czasie ze sobą rozmawialiśmy. Chłopaki z zespołu Mat'a i Tyler'a byli nawet wporzo. Fajnie się z nimi gadało. Nagle przypomniało mi się że dzisiaj jest premiera singla Eleny, może w związku z tym Carly szykuje dla nas jakąś niespodziankę.

PIĘTNAŚCIE MINUT PÓŹNIEJ...

Zauważyliśmy jak z windy wychodzi Carly i idzie w naszym kierunku. Na jej twarzy jak zawsze był szeroki i szczery uśmiech. Podeszła do nas i się przywitała, na początek zapytała jak się mamy i nam pogratulowała.
My zdziwieni nie wiedzieliśmy dlaczego nam gratuluje. Tyler zapytał
- no ale czego nam gratulujesz bo nie rozumiem?
- Za chwilę się wszystkiego dowiecie. Na początek chciałabym wam powiedzieć że jedziemy na oficjalną premierę pierwszego singla Eleny, która zaczyna się za dwie godziny. Będzie sporo gości specjalnych. Dla Eleny
niespodzianką będzie to że wystąpi na żywo przed największymi gwiazdami promując swój pierwszy singiel.
Elena zrobiła duże oczy i powiedziała
- WOW! Poważnie?
- Tak, poważnie. Postanowiłam was wypromować na wysoką skalę, ale który z was osiągnie największy sukces to nie wiem. Wszystko się okaże. W momencie jak będziesz wykonywała swoją piosenkę przed tymi wszystkimi ludźmi, twój singiel trafi do sieci. Jutro zobaczymy jakie będą statystyki słuchalności. A teraz już może powiem wam co czeka was później. Więc po premierze singla Eleny jedziemy na taki jeden z mniejszych festiwali, który odbędzie się dzisiaj w centrum LA, wystąpi tam każdy z was z jedną z waszych piosenek z nadchodzącej płyty. Natomiast za tydzień jak na pewno dobrze wiecie jest słynna gala rozdania nagrów w Las
Vegas 'Billboard Music Awards' i wy na nią jedziecie. Jeśli wasze single znajdą się na wysokich miejscach list przebojów to jest możliwość że każdy z was tam wystąpi. Ale tego nie obiecuję bo to wszystko zależy nie od nas. My tak patrzeliśmy na Carly z otwartymi buziami i nie mogliśmy nic powiedzieć. Byliśmy w takim szoku że to nieporozumienie. Kazałem się Abigail uszczypnąć bo nie dowierzałem że to się dzieje na prawdę. No bo kto by pomyślał że na początku naszej kariery wszystko będzie się tak dobrze układać.
Carly jeszcze dodała
- zamknijcie buzie bo wam muchy wlecą. *lekko się zaśmiała* A tak teraz na poważnie to mam też do was złą wiadomość. Do teraz spotykaliśmy się wszyscy razem ale to tak zostać nie może, każdy z was będzie rozwijał swoją karierę i jeśli chodzi o płytę czy coś podobnego to będziemy się już spotykać osobno. Musiał nadejść ten moment. Tak że dzisiaj jesteśmy tutaj wszyscy ostatni raz razem.
Załamała nas ta informacja, ale co było zrobić. Dobrze wiedzieliśmy że kiedyś ten moment nadejdzie że będziemy mieli dla siebie coraz mniej czasu. Teraz już wiedzieliśmy że zacznie się ciężka praca nad promocją
naszych singli jak i płyt. Zapytałem
- Carly, single już za chwilę będą miały premierę, a kiedy zaczniemy kręcić teledyski do nich?
- No właśnie jeszcze do tego nie doszłam, Elena będzie miała zdjęcia na planie do teledysku już jutro popołudniu. Tak że musi się przygotować dzisiaj po występach wszystko omówimy dokładnie.
Elena znów doznała szoku, nie spodziewała się wszystkiego tak szybko. Nie wiedziała co powiedzieć, po jej minie było widać że jest z lekka przerażona ale na pewno da radę, bo kto z nas by nie dał. Cieszyliśmy się bardzo że nasza kariera tak szybko się posuwa do przodu. Do Carly zadzwonił telefon i po zakończeniu rozmowy powiedziała do nas że samochody już czekają i mamy wsiadać każdy do osobnego tylko grupa The Wanted wsiada razem. No to poszliśmy przed budynkiem czekały na nas czarne mercedesy z przyciemnianymi szybami, a w środku po dwóch ochroniarzy z przodu i jeden z tyłu. Wsiedliśmy i pojechaliśmy w miejsce gdzie miała
się odbyć premiera pierwszego singla Eleny. Zajechaliśmy na miejsce samochody się zatrzymały ale nie kazano nam jeszcze wysiadać. Zobaczyłem dużą scenę i dużo osób. Na barierkach, które stały dookoła czerwonego dywanu były zdjęcia Eleny promujące jej najnowszy singiel. Na czerwonym dywanie pojawiały się największe gwiazdy wszyscy czekali na przybycie Eleny. Siedzieliśmy w samochodach jeszcze jakieś dwadzieścia minut, aż wszystkie zaproszone gwiazdy zajęły swoje miejsca. Ja siedziałem w pierwszym samochodzie ustawionym w kolejce, nagle w krótkofalówce usłyszałem jak ktoś powiedział
- samochód z Justin'em niech podjedzie pod czerwony dywan i niech chłopak wysiądzie.
Podjechaliśmy, ja wysiadłem nagle tłum zebranych ludzi zaczął krzyczeć na mój widok. Poczułem się jak jakaś mega wielka gwiazda. Na scenie stała Carly i mówiła
- Justin Bieber, lat dziewiętnaście. Już za chwilę wystąpi na tej scenie specjalnie dla was wszystkich promując swój najnowszy singiel, który będzie miał dzisiaj premierę. Zapraszamy Justin.
Byłem w szoku bo do premiery mojego singla było jeszcze daleko, byłem strasznie zaskoczony i nie przygotowany na to wszystko. No ale szedłem w stronę sceny uśmiechając się. Wszedłem na scenę mówiłem do
wszystkich tam zgromadzonych ludzi po czym zacząłem swój występ:

Po zakończonym występie zszedłem ze sceny i byłem w strasznym szoku. Ludzie tak wspaniale się bawili i mnie przywitali. Po jakiejś chwili na czerwonym dywanie pojawił się zespół The WANTED, Carly mówiła
- po super czadowym występie Justin'a, na scenę wejdzie jeden z nowych Boys Bandów The Wanted. W skład wchodzą Mat, Tyler, Siva, Tom i Jay. Premiera ich pierwszego singla, który nosi tytuł 'All Time Low'.
Chłopaki szli czerwonym dywanem wchodząc na scene i dostali mikrofony i zaczęli swój występ:

Występ wyszedł im wspaniale, byłem pod dużym wrażeniem. Po chwili chłopaki dołączyli do mnie pogratulowałem im występu, a oni mi. Teraz czekaliśmy na wejście Demi.
Carly znów wyszła na scenę mówiąc
- Przepiękna dama, w premierze swojego pierwszego singla 'Scysraper' na żywo. Demi Nixon.
Demi szła czerwonym dywanem w stronę sceny machając do ludzi, którzy krzyczeli na jej widok i cieszyli się. Weszła na scenę otrzymała również mikrofon jej zespół zajął miejsce i Demi zaczęła występ:

Po występie Demi ładnie podziękowała i do nas dołączyła. Teraz przyszła kolej na Abigail, nie mogłem się doczekać jak wypadnie solo moja miłość.
Carly weszła na scenę i zapowiedziała
- kolejna z pięknych dam, Abigail Terry, dziewczyna wcześniej już występującego tu Justin'a Bieber'a. W premierze swojego singla 'Part in the USA'.
Abigail wyszła ze samochodu i szła w stronę sceny uśmiechając się i rozglądając. Ludzie również krzyczeli na jej widok, kiwali jej. Po chwili Abigail znalazła się już na scenie dostała mikrofon, jej zespół wszedł na scenę.
Przed rozpoczęciem występu Abigail przedstawiła zespół i podziękowała za tak piękne przywitanie. Zespół zaczął grać, a Abigail zaczęła występ:

Występ Abigail był zajebisty, kiedy dołączyła do nas wszyscy jej pogratulowaliśmy i ja od razu ją przytuliłem. Po chwili na scenie po raz kolejny pojawiła się Carly mówiąc
- Po występach pięknych dziewczyn pora na kolejny występ chłopaka. Jon Nixon, brat Demi, która przed chwilą występowała dla nas w swoim pierwszym singlu 'Say Something'.
Jon, wyszedł ze samochodu i biegł w kierunku sceny uśmiechając się i machając do wszystkich obecnych, on chyba z nas wszystkich najbardziej był wyluzowany. Wbiegł na scenę dostał mikrofon, jego zespół zajął miejsce
i Jon zaczął występ:

Jon również do nas dołączył i czekaliśmy na premierę piosenki Eleny. Bo to w końcu ona miała mieć swoją premierę, a nie my. Carly wyszła na scenę i powiedziała
- Tak na prawdę to Ci młodzieńcy i te młode Panie nie mieli dzisiaj występować. Jednak moja wytwórnia uznała że premiera ich pierwszych singli odbędzie się w jednym dniu. A teraz zapowiadana już wcześniej premiera singla Eleny Karter, planowo miała się odbyć dzisiaj i tak też się stanie. Panie i Panowie w premierze swojego pierwszego singla wystąpi przed wami Elena Karter.
Elena wyszła ze samochodu i podążała w stronę sceny, jej ekipa już zajmowała miejsca, a ona sama szła po woli i witała się ze wszystkimi robiąc sobie z nimi zdjęcia. W końcu dotarła na scenę otrzymała mikrofon i zaczęła swój występ, który promował jej najnowszy singiel:

Elena podziękowała wszystkim i dołączyła do nas, pogratulowalismy jej, a ona nam. Po chwili doszła do nas Carly gratulując nam wspaniałych występów i powiedziała
- Wasze single sa już w sieci, jutro zobaczymy kto miał większą oglądalność. I od teraz wasza kariera nabierze jeszcze większego rozpędu. A po festiwalu zapraszam was wszystkich na after party. Byliśmy prze szczęśliwi nie mogliśmy się już doczekać tras koncertowych i spotkań z fanami. Festiwal dobiegł końca, a my udaliśmy się na after party. Bawiliśmy się do białego rana, byliśmy już tak zmęczeni że wszyscy ledwo doszli do domów.

Ciąg dalszy nastąpi...
(14.6.2013 g. 18)

P.S. Wykorzystano materiały z występów: Taylor Swift, Demi, Lovato, Miley Cyrus, Austin Mahone, Justin Bieber, The Wanted.
Mam nadzieję że rozdział się podoba. Zapraszam na oficjalnego fanpage i twitter'a.


_______________________________________________________
Facebook: ONE IMPOSSIBLE DREAM - LOVE is a Winner
Twitter: ONE IMPOSSIBLE DREAM

1 komentarz:

Każdy komentarz = motywacja do pisania kolejnego rozdziału!